Pasirinkite Skyrių

FOXUS Prisijungimas:

tamo prisijungti

Prisijungimas prie FOXUS paskyros

Atminkite, kad prisijungimui reikalinga paskyra FOXUS sistemoje. Įprastam prisijungimui naudojamas vartotojo vardas ir slaptažodis, o slaptažodžio atkūrimui galite pasinaudoti Smart-ID arba Mobile-ID funkcionalumu.

Kodėl nepavyksta prisijungti prie FOXUS sistemos?

Prie FOXUS sistemos gali jungtis tik aktyvią paskyrą turintys naudotojai. Kiekvieno naudotojo prisijungimo teises valdo sveikatos priežiūros įstaiga. Paskyros sukūrimui bei aktyvavimui paprastai reikia kreiptis į įstaigos administratorių, atsakingą už darbo aplinkos paruošimą bei informacinės sistemos paskyros sukūrimą.

Pirmąjam prisijungimui paprastai yra naudojamas laikinas slaptažodis kuris nedelsiant turi būti pakeistas, todėl jeigu prie sistemos bandote jungtis pirmuoju (laikinu) slaptažodžiu, prisiminkite, ar jis nebuvo pakeistas ankstesnio prisijungimo metu.

Prisijungimas gali nepavykti dėl keleto priežasčių. Tokių kaip neteisingai įvestas naudotojo vardas ir slaptažodis, įvestas anksčiau naudotas, tačiau dabar nebegaliojantis slaptažodis (slaptažodžiai yra keičiami priverstine tvarka kas šešiasdešimt dienų), pernelyg daug kartų bandoma prisijungti (laikinas, automatinis prisijungimo blokavimas), deaktyvuota paskyra, ar IP adresas nesutampantis su tuo, kuris priskirtas medicinos įstaigai (darbo vietai).
Visos šios priemonės užtikrina aukštą duomenų saugumo lygį, tačiau kartais gali sukelti kėblumų bandant prisijungti prie FOXUS sistemos. Jeigu Jums nepavyksta prisijungti prie sistemos, tačiau naudojami prisijungimo duomenys, Jūsų žiniomis yra aktyvūs ir teisingi – praneškite apie problemą savo įstaigos IT resursų administratoriui.